grozioreceptas.lt

SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

Šiame puslapyje pateikiamos sąlygos ir taisyklės, pagal kurias mes tiekiame bet kuriuos produktus („Produktus“), išvardytus mūsų svetainėje: urban-retreat.com („mūsų svetainė“), jums. Prieš užsisakydami bet kuriuos Produktus iš mūsų svetainės, atidžiai perskaitykite šias sąlygas ir taisykles. Turėtumėte suprasti, kad užsisakydami bet kuriuos mūsų Produktus, jūs sutinkate su šiomis sąlygomis ir taisyklėmis. Jei sutinkate su šiomis sąlygomis ir taisyklėmis, spauskite mygtuką „Sutinku“ puslapio pabaigoje. Jei nesutinkate su šiomis sąlygomis ir taisyklėmis, jūs negalėsite užsisakyti jokių Produktų iš mūsų svetainės.

JŪSŲ STATUSAS

Pateikdami užsakymą per mūsų svetainę, jūs patvirtinate, kad: jūs turite teisinę galią sudaryti privalomus kontraktus.

KONTRAKTO SUDARYMAS TARP JŪSŲ IR MŪSŲ

Pateikę užsakymą, gausite el. laišką iš mūsų, patvirtinantį, kad gavome jūsų užsakymą. Jūsų atsakomybė yra nurodyti teisingą el. pašto adresą ir tikrinti šlamšto/junk/promocijų el. laiškų aplankus dėl mūsų komunikacijos. Kontraktas bus susijęs tik su tais Produktais, kuriuos mes patvirtinome el. laiške. Mes neprivalėsime tiekti jokių kitų produktų. Pateikus užsakymą, jo negalima keisti.

PRIEINAMUMAS IR PRISTATYMAS

Mes siekiame apdoroti jūsų užsakymą ir išsiųsti per 72 darbo valandas nuo jo gavimo (išskyrus savaitgalius ir bankų šventes). Mes nesame atsakingi už bet kokias pristatymo problemas/vėlavimus/oro sąlygas, kurios gali kilti kurjeriui ir dėl kurių gali vėluoti pristatymas. Todėl mes negalime visada garantuoti pristatymo kitą darbo dieną, tačiau pristatysime jūsų siuntą per protingą laiką. Jūs privalote užtikrinti, kad pateikėte galiojantį pristatymo adresą užsakymo pateikimo metu ir kad būsite pasiruošę priimti pristatymą. Jei jūsų užsakymas negalės būti pristatytas ir bus grąžintas mums, mes grąžinsime už prekes sumokėtą kainą, atėmus administracinį mokestį, atitinkantį pristatymo ir grąžinimo mokesčius, kuriuos taiko kurjeris.

PRISTATYMAS

Leiskite iki 72 valandų (išskyrus savaitgalius ir bankų šventes), kad jūsų užsakymas būtų apdorotas.

**JAV standartas – „Pro Carrier“:** Pristatymo laikas yra nuo 5 iki 9 darbo dienų nuo momento, kai jis nuskenuojamas į „Pro Carrier“ apdorojimo centrą.

JAV – „DHL Express“:

Pristatymo laikas yra 2 darbo dienos nuo momento, kai jis nuskenuojamas į „DHL“ apdorojimo centrą.

Kanada – „Landmark“:

Pristatymo laikas yra nuo 4 iki 10 darbo dienų nuo momento, kai jis nuskenuojamas į „Landmark“ apdorojimo centrą.

Užsakymai apdorojami darbo valandomis nuo pirmadienio iki penktadienio (8:00-17:00).

UŽSAKYMŲ ATŠAUKIMAS

Užsakymai gali būti atšaukti prieš juos apdorojant mūsų sandėlyje. Kartą apdorotas užsakymas negali būti atšauktas. Norėdami atšaukti savo užsakymą, pirmiausia prisijunkite prie savo paskyros. Tada pasirinkite užsakymų istoriją iš paskyros meniu. Jei jūsų užsakymo statusas vis dar „baigtas“, matysite raudoną atšaukimo mygtuką. Norėdami atšaukti, spauskite atšaukimo mygtuką ir vykdykite ekrane rodomas instrukcijas, kol jūsų atšaukimas bus patvirtintas puslapyje. Atkreipkite dėmesį, kad kortelių apdorojimo įmonės mums taiko mokestį už atšauktą operaciją, kurį mes perduodame jums. Grąžinimai paprastai trunka 3-5 darbo dienas, kad būtų apdoroti per bankų sistemą ir grąžinti į mokėjimo metodą, naudotą pateikiant užsakymą. Užsakymo pakeitimas reikalauja pradinio užsakymo atšaukimo ir naujo užsakymo pateikimo.

RIZIKA IR NUOSAVYBĖ

Produktai bus jūsų rizikoje nuo pristatymo momento.

KAINA IR MOKĖJIMAS

Produktų kaina ir mūsų pristatymo mokesčiai bus nurodyti mūsų svetainėje. Produktų kainos ir pristatymo mokesčiai gali keistis bet kuriuo metu, tačiau pakeitimai neturės įtakos esamiems užsakymams. Mokėjimas už visus Produktus turi būti atliekamas kredito arba debeto kortele. Mes neišsiųsime jūsų užsakymo, kol nebus gautas visas mokėjimas.

Tik Šveicarija yra  DDU šalis, todėl visus taikomus muitų mokesčius moka klientas.

 

GRĄŽINIMO IR PINIGŲ GRĄŽINIMO POLITIKA

Neatidaryti / Nenaudoti daiktai:

PER 30 DIENŲ NUO PRODUKTO PRISTATYMO


Mes grąžinsime visus neatidarytus daiktus, įsigytus tiesiogiai iš mūsų, jei grąžinimas bus inicijuotas susisiekus su mūsų klientų aptarnavimo komanda adresu admin@urban-retreat.com  per 14 dienų* nuo pristatymo. Mes reikalaujame, kad daiktas būtų grąžintas mums per dar 14 dienų, ir jūs turėtumėte galėti įrodyti kvitu ir siuntos sekimo informacija, kad per šį laikotarpį išsiuntėte grąžinimą. Daiktai turėtų būti grąžinti originalioje pakuotėje su bet kokiais jūsų užsakymą susijusiais dokumentais, įskaitant užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį.

Atidaryti / Naudoti daiktai:
PER 30 DIENŲ NUO PRODUKTO PRISTATYMO


Jei esate nepatenkinti Urban Retreat by Acti-Labs produktų kokybe dėl bet kokios priežasties per 14 dienų* nuo produkto pristatymo, atidarytų daiktų grąžinimas vertinamas individualiai ir pagal nuopelnus. Tai taikoma tik tada, kai patikrinus nustatoma tikra problema. Daiktas turėtų būti grąžintas su visais jūsų užsakymą susijusiais dokumentais (įskaitant užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį) bei bet kokia papildoma informacija, kurią norite pateikti vertinant galimybę grąžinti pinigus.

Jei naudojamas produktas yra tinkamas grąžinti, grąžinimai atliekami produkto kredito forma, apskaičiuota atėmus pristatymo mokesčius. Atkreipkite dėmesį, kad produktai turi būti bent 90% pilni, kad būtų galima svarstyti grąžinimą ar keitimą. Gavus jūsų grąžintus daiktus mūsų patalpose, grąžinimo vertinimas bus baigtas. Mes nesiunčiame grąžintų daiktų nepriklausomai nuo rezultato, atidaryti / naudoti daiktai yra sunaikinami.

Mes nesiūlome spalvų keitimo naudotiems daiktams. Siekiame išlaikyti mūsų pardavimo kainas labai konkurencingas, nepridėdami maržos šiai paslaugai.

GRĄŽINIMO INICIJAVIMAS:

Grąžinimą ir keitimą gali inicijuoti asmuo, pateikęs užsakymą, pateikdamas prašymą el. paštu: admin@urban-ret

reat.com

Klientų aptarnavimo agentas susisieks su jumis per 24 valandas (nuo pirmadienio iki penktadienio). Kiek įmanoma, mes išspręsime problemas el. paštu, nereikalaujant fizinio grąžinimo, tačiau kai kuriais atvejais tai bus neįmanoma, todėl jums bus pateikti tolesni veiksmai, reikalingi grąžinimui užbaigti. Atkreipkite dėmesį, kad norint spręsti problemas nuotoliniu būdu, mums reikės būtinų palaikymo dokumentų. Jei negalite pateikti prašomos informacijos, turėsite grąžinti daiktą mums, kad galėtume įvertinti grąžinimo / kredito tinkamumą.

PRODUKTO GARANTIJA

Mes garantuojame, kad bet kurie produktai, įsigyti iš mūsų per mūsų svetainę, bus atitinkantys savo aprašymą, tinkamos kokybės ir tinkami visiems mūsų svetainėje aprašytiems tikslams.

Jei turite abejonių dėl produktų kokybės, kuriuos užsakėte iš mūsų, inicijuokite grąžinimą, susisiekdami su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Grąžinimą ir keitimą galima inicijuoti pateikus prašymą adresu: admin@urban-retreat.com Klientų aptarnavimo agentas susisieks su jumis dėl tolesnių veiksmų, reikalingų grąžinimui užbaigti.

ASMENINIS NESUDERINAMUMAS

Asmeninis nesuderinamumas su mūsų produktais yra retas, nes ingredientų saugumas mums yra labai svarbus. Mūsų produktai taip pat yra be alergenų. Jei vis dėlto patiriate asmeninį nesuderinamumą su Urban Retreat by Acti-Labs produktais (pvz., alergiją ingredientui), nedelsdami kreipkitės į savo gydytoją.

Norėdami grąžinti produktą dėl asmeninio nesuderinamumo, galite inicijuoti grąžinimą, pateikdami prašymą adresu admin@urban-retreat.com. Klientų aptarnavimo agentas susisieks su jumis dėl tolesnių veiksmų, reikalingų grąžinimui užbaigti.

Kokybės kontrolei, aprašykite asmeninio nesuderinamumo pobūdį grąžinimo prašyme ir pateikite gydytojo ataskaitą, patvirtinančią nesuderinamumą.

PRODUKTŲ GRĄŽINIMAS MUMS:

Daiktas ir jo būklė yra jūsų atsakomybė, kol jis pasiekia mus, todėl jūsų apsaugai rekomenduojame siųsti siuntinį naudojantis pristatymo paslauga, kuri apdraustų daiktų vertę. Mes negalime grąžinti prarastų siuntų, todėl rekomenduojame naudoti sekimo paslaugą, grąžinant daiktus. Mes taip pat galime priimti grąžinimus tik tuo adresu, kuris nurodytas šioje grąžinimo politikoje. Grąžinimo siuntos, gautos be užsakymo numerio ir atitinkamos palaikymo informacijos, negali būti svarstomos.

KURJERIO PROBLEMOS

Jei jūsų užsakymas atvyko sugadintas dėl kurjerio rankų, prašome inicijuoti pretenziją pateikdami prašymą adresu admin@urban-retreat.com. Klientų aptarnavimo agentas susisieks su jumis dėl tolesnių veiksmų, reikalingų. Klientų aptarnavimo tarnyba nedelsdama atsiųs pakaitalą. Prašome įtraukti skaitmeninę sugadinto ar defektuoto produkto nuotrauką(-as) su grąžinimo prašymu, kad Urban Retreat by Acti-Labs galėtų perduoti ją kurjeriui ir užbaigti kompensacijos pretenziją.

PRARASTŲ ARBA PAVOGTŲ SIUNTŲ PRETENZIJOS

Urban Retreat by Acti-Labs pateikia sekimo numerius kiekvienai išsiųstai siuntai. Prašome pasitikrinti savo vietinį pašto kurjerį, jei sekimo numeris rodo, kad siunta buvo pristatyta. Jei kurjeris patvirtina, kad pristatė, bet jūs jos negavote, kitas žingsnis yra pateikti policijos pranešimą ir pateikti mums nusikaltimo nuorodos numerį. Tada mes išduosime pretenziją. Paprastais atvejais, mes nedelsdami atsiųsime jūsų užsakymo pakaitalą.

TRŪKSTAMŲ DAIKTŲ PRETENZIJOS

Pretenzijos dėl trūkstamų daiktų turi būti pateiktos per 48 valandas nuo užsakymo gavimo. Kad galėtume tai išspręsti jums, prašome pateikti prašymą adresu admin@urban-retreat.com, įskaitant užsakymo numerį, aiškią visos pakavimo lapo (neišlankstytos) nuotrauką ir dėžės bei gautų daiktų nuotrauką, pakankamai aiškią, kad galėtume patikrinti savo CCTV pakavimo istoriją.

RAŠYTINĖ KOMUNIKACIJA

Taikomi įstatymai reikalauja, kad dalis informacijos ar komunikacijos, kurią jums siunčiame, būtų raštu. Naudodamiesi mūsų svetaine, jūs sutinkate, kad komunikacija su mumis būtų daugiausia elektroninė. Mes susisieksime su jumis el. paštu arba pateiksime informaciją, paskelbdami pranešimus mūsų svetainėje. Sutartiniais tikslais, jūs sutinkate su šia elektronine komunikacijos priemone ir pripažįstate, kad visi kontraktai, pranešimai, informacija ir kita komunikacija, kurią mes jums teikiame elektroniniu būdu, atitinka bet kokį teisinį reikalavimą, kad tokia komunikacija būtų raštu. Ši sąlyga neturi įtakos jūsų teisėms. Kontaktas su mumis dėl užsakymo turėtų būti vykdomas asmens, kuris pateikė užsakymą (asmuo, kuris sutiko su šiuo kontraktu).

ĮVYKIAI UŽ MŪSŲ KONTROLĖS RIBŲ

Mes neatsakome ir nebūsime atsakingi už jokį nesugebėjimą vykdyti arba uždelstą vykdymą bet kurios iš mūsų įsipareigojimų pagal kontraktą, kurį sukėlė įvykiai, esantys už mūsų pagrįstos kontrolės ribų („Force Majeure“ įvykis), kylančius iš ar susijusius su jais arba jų tema arba sudarymu (įskaitant nesutartinius ginčus ar pretenzijas) bus reglamentuojami Anglijos įstatymais. Bet koks ginčas ar pretenzija, kylantis iš ar susijęs su tokiais kontraktais ar jų sudarymu (įskaitant nesutartinius ginčus ar pretenzijas) bus pavaldūs ne išimtinei Anglijos ir Velso teismų jurisdikcijai.

KLIENTŲ SKUNDŲ TVARKYMAS

Urban Retreat by Acti-Labs įsipareigoja teikti produktus su aukščiausio lygio paslaugomis. Tačiau, jei nesate visiškai patenkinti bet kuriuo paslaugos aspektu, kurį gavote, mes padarysime viską, kad išspręstume problemą sąžiningai ir skaidriai.

KAIP PAREIKŠTI SKUNDĄ

Prašome siųsti el. laišką Urban Retreat by Acti-Labs klientų aptarnavimo komandai: admin@urban-retreat.com

Mes dirbame: nuo pirmadienio iki penktadienio 9:00-18:00

Ką turėsite pateikti: Kad padėtume mums ištirti ir pabandyti išspręsti jūsų skundą, pateikite mums šią informaciją: jūsų vardą ir adresą; jūsų užsakymo numerį (jei taikoma); kaip galime su jumis susisiekti; aiškų skundo aprašymą; ką norėtumėte, kad padarytume, kad išspręstume situaciją; ir, jei taikoma, bet kokių svarbių palaikymo dokumentų kopijas.

MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAS JUMS

Mes patvirtinsime jūsų skundą per 2 darbo

dienas nuo jo gavimo.

Mes kruopščiai ištirsime jūsų skundą ir pasiūlysime sąžiningą atsakymą, atsižvelgdami į visą turimą informaciją. Mes padarysime viską, kad išspręstume jūsų skundą kuo greičiau. Mes jus informuosime apie skundo sprendimo eigą. Mes stengsimės visiškai išspręsti jūsų skundą per 4 savaites nuo jo gavimo. Mes arba, raštu su mūsų galutiniu atsakymu ir priežastimis, kodėl pateikėme šį atsakymą, arba paaiškinsime, kodėl šiuo metu negalime pateikti galutinio atsakymo ir informuosime, kada tikimės jį pateikti.

Urban Retreat by Acti-Labs ištirs visus skundus kompetentingai, rūpestingai ir nešališkai. Kiekvienas skundas bus vertinamas sąžiningai, nuosekliai ir greitai; atsižvelgiant į visus svarbius veiksnius, siekiant užtikrinti sąžiningą rezultatą jums. Gali būti būtina gauti papildomą informaciją viso proceso metu, kuris reikalauja jūsų bendradarbiavimo, kad būtų galima kuo greičiau išspręsti skundą. Kai kuriais atvejais mums reikės susisiekti su jūsų konsultantu dėl papildomos informacijos. Jei tinkama, galime tiesiogiai perduoti skundą jam.

Pirkinių krepšelis